Premiera Toyoty Camry

Na zlecenie Toyoty Motor Europe firma Autovista przeprowadziła badanie Car-to-Market dotyczące wprowadzanego na rynek polski modelu Camry, który nie był obecny w naszym kraju od 2004 roku.

Toyota Camry to:

-        najpopularniejszy samochód segmentu D/E na świecie – sprzedano ponad 20 milionów sztuk wszystkich generacji tego modelu,

-        9-ty najpopularniejszy samochód na świecie w 2017 roku, posiadający status legendy, potwierdzony licznymi niezależnymi nagrodami dotyczących jakości, bezpieczeństwa, bezawaryjności oraz trwałości.

Toyota Camry  na polskim rynku będzie oferowana tylko w wersji hybrydowej (napęd 4 generacji) z nowym 2.5 litrowym silnikiem spalinowym o rekordowej sprawności cieplnej 41%, zapewniającym  218KM mocy systemowej i przyspieszenie do 100 km/h w czasie 8,3 sekundy przy średnim zużyciu paliwa 4,2-4,3 l/100km oraz emisji CO2 99-101 g/km.

Celem badania Car-to-Market było przeprowadzenie analizy wprowadzanego modelu w celu oszacowania jego przyszłych wartości rezydualnych. Analiza uwzględnia około 30 różnych czynników takich jak postrzeganie marki, walory estetyczne (projekt nadwozia i wnętrza), funkcjonalność, wyposażenie, jakość wykonania, ceny katalogowe wraz z cenami opcji, plany ilościowe sprzedaży i mix sprzedaży, opinia o sieci dealerskiej, gwarancje.

O autorze

Dział Badania Rynku

Dział Badania RynkuEurotax

Eurotax

Filtruj wiadomości